Organiseren

Je wilt dat je medewerkers ondernemender en innovatiever worden. Je beseft dat innovatie niet iets is van enkele kartrekkers, maar van de hele organisatie. Je wilt alle kennis en ideeën van medewerkers die jouw organisatie en de markt goed kennen benutten. Dit kan je immers een voorsprong op de concurrentie opleveren. Maar hoe benut je die innovatiekracht? Hoe zorg je ervoor dat het ondernemerschap van jouw medewerkers toeneemt? En waar wil je als organisatie eigenlijk heen?

Je hebt een ruim assortiment aan producten en diensten. Je bent continu op zoek naar verbetering en vernieuwing om de markt en de concurrentie voor te blijven. Maar je kunt niet alles doen. Waar investeer je wel en niet in? En hoe pak je dat dan aan?

Wij geloven dat de basis hiervoor ligt in het bouwen aan een innovatie ecosysteem. De bouwstenen hiervan zijn

innovatie management
innovatie portfolio management
innovatie accounting
innovatie framework
innovatie methodieken
product life cycle management

Wat nodig is, is een integrale benadering van innovatie!

Wat zou je moeten organiseren?

  • werken aan een innovatie ecosysteem
  • nulmeting en strategie bepalen
  • randvoorwaarden vaststellen en realiseren
  • ondernemende cultuur & 21st century skills

Een aantal voorbeelden waarmee Pimcy kan helpen 

Klik op het plaatje voor meer info

 

Meer weten? 

 

Contactformulier

Naam

E-mail

Telefoonnummer

Ik wil meer informatie over

Door te "Verzenden" ga ik akkoord met de Privacyverklaring.

WhatsApp chat